14 Şubat 2016 Pazar

Lee Byung Hun Skandalı

Ya şu olayı öğrendiğimde bildiğin kendimi yerden yere vurdum vayy bee dedim. Bu olay Korede de öğrenildiğinde bomba etkisi yaratmış zaten. Koreliler erkekler de dizilerde ki gibi öyle tatlı ajussiler (!) değilmiş demek ki dedim.






Çoğu kore hayranı bu adamı bilir. Kendisi Hollywood camiasında tanınan bi koreli. Ben olayı çok geç öğrenmişim gerçi :) Olay 2014 te yaşanmış ama olsun öğrendim mi ? Öğrendim. Şok oldum mu ? Oldum. Lee Byung Hun ve eşi Lee Min Jung;



Kendileri bu olay yaşandığında 1 yıllık falan evliler bu arada.

Lee Ji Yeon



Bu ikisinin üç aylık kadar bir ilişkileri olmuş. Bu Lee Ji Yeon eski  Glam üyesi Dahee ile o zamanlar çok yakın arkadaşlar. Dahee diye tanımayabilirsiniz ama  Monstar dizisini izleyenler hemen tanır. Kendisi oradKim Nana rolündeydi.   















Tanıyıpp 'Ohaaaaaaaaaa' demiş olabilirsiniz. Bu Lee Byung Hun kızları karısı evde yokken çağırmış.Kızlarda gitmiş. (Evli barklı adamın evinde ne işiniz var be.) Üçü içki içmişler. LBH sarhoş olmuş. Ve erotik şeyler konuşmaya başlamış. ''İlk cinsel deneyiminiz ne zaman oldu? '' ve '' Erkek vücudunun en çok neresi sizi heyecanlandırır. '' gibi sapıkça sorular sormaya başlamış. Adamın niyeti belliymiş zaten. Kızlar da adamı ses kaydına almışlar  ve karşılığında yüklü miktarda para isteyip şantaj yapmışlar.






Lee Ji Yeon                        Dahee

 LBH'de bu kızlarımızı Gangnam Polis Karakoluna şikayet etmiş. Kızların ifadeleri alınmış falan. İlk başta ikisi de inkar etmiş. Sonra Lee Ji Yeon para karşılığında değil incidiği için yaptığını söylemiş. LBH'nın onu kullandığını. İkisinin sevgili olduğuna dair kanıt bulmak için mesaj kayıtlarına bakmış polisler. İşte o mesajlar:

LBH: Yemekte ne var?
LJY: Ne istersin?
LBH: Seni

LBH: Yarın romantik olacak mı?
LJY: Emin değilim
LJY: Hala çekimde misin???
LBH: Niye değilsin? Seçme şansın olduğu için mutlu olmalısın.

LBH: Yarın görüşüyoruz değil mi?
LBH: Romantik olacak mı?
LJY: Nasıl davranacağına bağlı.
LBH: Uslu olacağım.

LJY: Oppa böyle şeylerle ilgileniyor demek
LBH: Aklımdaki tek şey yarın, sen, romantizm ve başarı 
LJY: Ne başarısı?
LBH: Romantizmde başarı.
LJY: Bu hafta doğum günüm, biliyor muydun
LBH: Öyleyse yarın buluşalım.

LBH: Umarım bunu gizli tutarsın.
LJY: Merak etme.
LBH: O kadar uzun süredir bekliyorum ki.
LBH: Seni yarın ne zaman görebilirim?
LJY: Yarın annem geliyor

LBH: Arkadaşın bugün sende mi kalıyor?
LJY: Evet.
LBH: Bugün veya yarın buluşsak?
LJY: Bugün dersim var.
LBH: Arkadaşın ne zaman gidiyor?

LBH: Bugün mantıklı düşünmedim, özür dilerim..
LBH: Bence artık görüşmemeliyiz. Birbirimizi eninde sonunda inciteceğiz.
LJY: Gerçekten ilişkimizi böylece bitirecek misin?




VEEEEEEEEEEE.... İkisinin sevgili olmadığına kanat biçilmişş.... Neymişş sadece adaletsizlik Türkiye'de olmuyomuşşş..FAK. FAK.





Sonra kızlarımıza 5 yıl hapis istemi veriliyor. Kızlarda suçlarını itiraf edip pişman olduklarını söylüyorlar. İyi halden Lee Ji Yeon'a 1 yıl 2 ay Dahee'ye 1 yıl hapis cezası veriliyor. Ve bu hikayemizin sonunda adalet yolunu bulamadı. Mutsuz son...


Bunun hakkında benim yorumum üçüde hatalı. LYJ'nin ailesi kızlarının paraya ihtiyacı olmadığını bu olayı neden yaptıklarını bilmediğini söylediler. Hatta bu olaydan kısa bi süre önce Model olan yani LJY Türkiye'ye gelmiş. İstanbul'a. Kapalı çarşıyı falan gezmiş. Dahee ye ne oldu diyosanız. GLAM grubundan atıldı. Daha sonra tüm grup dağıldı. Bu arada iki kızımızda hapisten çıktı şuan. Lee Byung Hun da şuan evinde eşiyle sıcacık yuvasında rahat rahat oturuyor...Bu arada benim ilk yazım biraz uzun oldu ama okuyanlara çok Danke'ler ... Teşekkürler Thanks'ler... Bonjour ler... Hadi sağlıcakla kalın bidahaki yazıda görüşürüz. Wanheda..  
                                                


0 yorum:

Yorum Gönder

 

ฬɑиɦєdɑ Template by Ipietoon Cute Blog Design